به وبلاگ من خوش آمدید

فریادهای جامانده

تنم سردو شبانم بی خواب
در این گرماگرم نفاق و سراب
فریادهای جامانده در دل
هوای زرد دلهره های ای دل
خبر از خروش خشم عاصیست
خبر از شادی های ممکنه پلاسیده ست
حصار دیوار لبخند ، حجاب اندوهناکیست
در دلم گریزی از حریق عشقت نیست
چندیست گم گشته است آن رویای کودکانه
در عتاب است با من خنده های بی بهانه
باز برج شهریور است و ماه بی تو بودن
بی ماه دلم اندک اندک گشت مجنون دل من

برای دانلود آهنگ کردی چاره نوس از آریاس کلیک کنید
آهنگ خیلی قشنگیه ، من که بدون اینکه معنی ترانه را بدونم با شنیدن این آهنگ گریم گرفت ، خوانندش خیلی با احساس می خوونه
اگه یکی برام ترجمه این ترانه را بنویسه ممنون می شم

۲ نظر:

  1. سلام، امشب از طریق وبلاگ فرشاد رسیدم به وبلاگت، نشسته بودم داشتم یاد گذشته ها میکردم که یهو ا.مدم اینجا و برام جالب بود، اینکه فکر کنم تو این چند سال ندیده بودم وبلاگتو و دوم هم اینکه هنوز تو هم مینویسی مثل خودم، با وجود اینستاگرام و فیسبوک و توییتر. دوست دارم باهات در ارتباط باشم، اگر که بخوای البته. من مسعود دوموزی ام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      آره خوب ترجیح می دم تو وبلاگم بنویسم
      وبلاگ فرشاد را نمیشناسم ولی به وبلاگت سرکی کشیدم

      حذف