به وبلاگ من خوش آمدید



تصاویر زیباسازی نایت اسکین 

 
 



تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را ندیدند
 تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدی که هیچکس با آنها نبست 
 
  به سنگر همجنسگرایی من خوش اومدید
 
 این وبلاگ تنها جاییست که میتوونم خودم باشم
یه همجنسگرا باشم
این وبلاگ برام یه سنگره تو جنگی بنام زندگی
و من میخوام زندگی کنم
.
.
.

خیلی وقت بود که میخواستم وبلاگ بسازم
اما نه انگیزه جدی داشتم نه حوصله و نه وقت
تا اینکه فرصتش برام پیش اومد
و وقتی پتک شک ، میخ جدایی رو بر وجود احساسم کوبید
آفتی بر گندم زار احساسم افتاد
ومن لطمه دیدم
این وبلاگ تنها جایی بود که توونستم با ایجادش به خودم در درجه اول کمک کنم
.
.
.
هدفم از ایجاد این وبلاگ بیشتر کمک به خودم بود
بعد کمک به همجنسگرایانی که همسنگرشان میدانم
و در آخر شاید با این وبلاگ بتوانم سهم کوچکی در تغییر دید دگرجنسگرایان نسبت به همجنسگرایان داشته باشم
.
.
.
در این وبلاگ شعر و مطالبی با مضامین عاشقانه پست میشه که بعضی هاشونو خودم گفتم
همچنین میتوونید فیلمهایی که درباره همجنسگرایی و همجنسگرایان ساخته شده رو ببینید
در این سنگر نوشته هایی از خودم رو هم پست میکنم
تو بخش موزیک هم آهنگ هایی پست میشه که یا شعرش قشنگ باشه یا موزیکش
.
.
.
نظرات خودتونو درباره وبلاگ بنویسید





zwani.com myspace graphic comments









تصاویر زیباسازی نایت اسکین

۹ نظر:

  1. سلام. با تشکر از سایت قشنگت. نمی دونم سن و خواسته های شما چیه؟ ولی من یه پسر توینک هستم. اگه خواستی با هم بیشتر آشنا بشیم ایمیل بزن:
    ahoopeykar@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. توینک یعنی سن پایین

    وبلاگ قشنگی

    موفق باشی

    پاسخحذف
  3. درود به تو، که چنین زیبا می نگاری از چشمه ی زلال احساست
    مدت هاست به وبلاگت سر می زنم و آرام می گیرم
    پسری هستم به لحاظ جغرافیا دور از تو اما نزدیک دردهایت
    خوشحال میشم دوستان خوبی واسه هم شیم
    نمیدونم چطوری ولی اگه در منجم هستین این آی دی منه
    scarecrow92
    از همدان
    دوست هم احساست رو خوشحال می کنی با پیوندت...
    سبز و خرم باشی

    پاسخحذف
  4. jocker
    i saw live in the mirror, when i come back i saw true. it was evil.

    پاسخحذف
  5. سلام منم اهل تبریز برای اشنایی بیشتر ایمیل بزن
    lostboy3500@yahoo.com

    پاسخحذف
  6. سلام
    از بابت سایت خوبت ممنون.فیلم هایی که من دوست دارم رو گذاشتم. شاید کسی دنبال فیلم LGBT باشه. البته همش رمانتیک نیست. ضمنا می تونید تورنتش رو از سایت kickass.to دانلود کنید
    از نظر من که بهترین فیلم
    A single man, Tom Ford بعد از اون اینها هم خوبند
    Blue.Is.The.Warmest.Color.2013.لزبین
    The.Kids.Are.All.Right.2010. لزبین
    Boys Don’t Cry (1999) ترنس
    Brokeback.Mountain.2005. گی، عاشقانه، خیلی دوستش دارم
    Juste une question d'amour (Just a Question of Love)(2000)گی
    Little Ashes (2008) زندگی سالوادور دالی
    Maurice (1987) Hugh Grant, James Wilb گی، قدیمی، به زمان خودش فیلم انقلابی بوده
    Milk (2008) جنبش گی ها
    Oscar Wilde (1997) زندگی اسکار وایلد
    Patrik Age 1.5,sweedish گی، خیلی خوش ساخته
    Prayers For Bobby نوجوانان هم جنس گرا، خوبه
    The Hours [2002] لزبین، خوبه
    The Priest (1994) کشیش گی
    Undertow(Contracorriente).2009 گی
    Weekend (2011) گی
    Behind the Candelabra (2013) زندگی لیبراچی

    پاسخحذف
  7. سلام وقت بخیر میخواستم یه پست تبلیغاتی داخل وبلاگتون قرار بدم لطفا جهت ارتباط با ایدی تلگرام من تماس بگیرید با تشکر
    @adsradiojavantv

    پاسخحذف
  8. دروودی به گرمیه اشک های تو ...
    سالها قبل با وبلاگت اشنا شدم اما دوباره دور شدم ...
    نمیخواستم قبول کنم که گی هستم اما خودم رو انگار پیدا کرددم...
    به سختی دوباره وبلاگت را دیدم و پیدا کردم ...
    امیدوارم بتوانم با شما چت و صحبت بکنم ..
    مشتاق چون شما ...
    مجبورم برای ارتباط باشما ایدی تلگرامم را به شما بدهم...
    @aiwass666
    تلگرام منتظر شما هستم
    ویا اینجا ..

    پاسخحذف