به وبلاگ من خوش آمدید

هفت سین خالی از یه سین سایه دستاتو می خواد

هفت سین خالی از یه سین دیوان حافظ تو بغل
تا که تو از راه نرسی نه شعر می خونم نه غزل
تو باید از راه برسی به مرز و بوم این دیار
تا از حضورت حس کنم رسیده عطر نوبهار
روزی که از راه برسی زمستون از پا در میاد
هفت سین خالی از یه سین سایه دستاتو می خواد
تن پوش تازه بر تن و گم شدنم تو آینه
وقتی که تو کنارمی هر روز نوروز منه
تن پوش تازه بر تن و گم شدنم تو آینه
وقتی که تو کنارمی هر روز نوروز منه هرروز نوروز منه

دلم ازت جدا نشد نفس تو رو نفس کشید
یه سال از این دوری گذشت قصه به آخر نرسید
به آرزوی دیدنت هفته به هفته نو شدم
جمله باز می بینمش وعده من شدبه خودم
تو داری از راه می رسی زمستون ازپا در میاد
هفت سین خالی از یه سین سایه دستاتو می خواد
تن پوش تازه بر تن و گم شدنم تو آینه
وقتی که تو کنارمی هر روز نوروز منه
تن پوش تازه بر تن و گم شدنم تو آینه
وقتی که تو کنارمی هرروز نوروز منه
تن پوش تازه بر تن و گم شدنم تو آینه
وقتی که تو کنارمی هر روز نوروز منه
تن پوش تازه بر تن و گم شدنم تو آینه
وقتی که تو کنارمی هرروز نوروز منه هر روز نوروز منه

image name

 برای دانلود آهنگ " هر روز نوروز منه " از بابک سعیدی روی عکس کلیک کنید


۱ نظر:

  1. هم شعر قشنگ بود هم عکس .. از تو بعید بود :))
    شوخی کردم .. ممنونم ..
    آها .. راستی .. این فال عشقی که گذاشتی این گوشه.. کلی نتایج خاک بر سری تحویلم داد :))

    پاسخحذف