به وبلاگ من خوش آمدید

summetr storm - germen : sommer sturm

summetr storm - germen : sommer sturm

یه فیلم قشنگ آلمانی
نمی خوام بگم عاشقونه ... چون نیست
فیلم بیشتر میخواد خود همجنسگرایی رو به تصویر بکشه
اینکه همجنسگرایی چیست
همجنسگرا کیه
فیلم میخواد اون حس تفاوتی رو  که یه همجنسگرا تو درون خودش با جامعه اش حس میکنه رو نشون بده
فیلم خیلی ماهرانه تنهایی یه همجنسگرا رو نشون میده ... نشون میده باوجود اینکه میخندند ... پرانرژین ولی یه غمی ته دلشون هست
فیلم هنرمندانه تضاد بین همجنسگرا با دگرجنسگرا رو به تصویر کشیده ... سکانس های زیادی داره که دوربین از یه صحنه همجنسگرایانه به یه صحنه دگرجنسگرایانه رفته ... از یه حس همجنسگرایانه به یه حس دگرجنسگرایانه رفته
فیلم میخواد نشون بده که یه همجنسگرا نمیتوونه دگرجنسباز بشه
فیلم با فرهنگ غرب ساخته شده ... پس رابطه دختر و پسر عرفه و خیلی راحت با هم رابطه برقرار میکنن ... در جامعه شون دختر و پسر باهم مختلطن ... همه دیگه رو میبوسن ... تو اتوبوس کنار هم میشینن ... هر پسری دوست دختر داره ... باهم ورزش میکنن ... باهم غذا میخورنن ... ولی باز پسر همجنسگرا درش حسی نسبت به دختر ایجاد نمیشه
فیلم درد و رنج یه همجنسگرا رو نشون میده ...حالا درد ورنج همجنسگرای ایرانی خیلی بیشتر و اصلا قابل مقایسه نیست
فیلم در نمایش " تلاش همجنسگرا واسه متفاوت نبودنش با جامعه اش" موفق بوده

wikipedia

Summer Storm (Sommersturm) (JJprods)
Summer Storm trailer 
Amor Prohibido 

 




این بوسه اولین کلیپی بود که توونسته بودم دانلودش کنم ... اولین کلیپ گی ... واسه من این کلیپ مقدسه ... فراموش نشدنیه

می توونید فیلمو بطور کامل از یوتیوب نگاه کنید ... فقط قسمت 8ش نیست!
اگه کسی اون قسمت شون پیدا کرد تو نظرات آدرسشو بنویسه
زبان فیلم آلمانیه ... لازم نیست آلمانی بدونی تا بفهمی فیلم چی میخواد بگه ... یه همجنسگرا این فیلمو میتوونه حس کنه

۳ نظر:

  1. سلام به این سایت یه سری بزن
    jahadi-ansar.ir

    پاسخحذف
  2. منم اولش میل زیادی به پسر داشتم رفتم دکتر به سفارش دوستم منم بهش گفتم که همجنس بازی رو دوست دارم اونم بهم قرص داد ولی الان میلم شده بچه دبیرستانی دیگه نمی رم پیش دکتر میترسم شما رهنمایی کنین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقا متوجه نشدم چی داری می گی ولی همجنس بازی با همجنسگرایی فرق داره

      حذف