به وبلاگ من خوش آمدید

دقیقه 82 فیلم یکی از ما دونفر

امروز یکم دلم بیشتر از روزای دیگه گرفته بود
واسه همین رفتم کنج دیواری نشسستم زدم زیر گریه 
به آینده می اندیشیدم و گذشته را مرور می کردم
به آدما فکر می کردم به تفاوتهامون 
به آرزوهایی که در پی آنها امیدوارانه در دریای متلاطم زندگی قایق زوار در رفته ی وجودمان را پیش می رانیم.
عادت دارم زمان را تقسیم کنم به زمانهای کوچکتر
سه ماهه،چهارماهه،تا چله؛تا عید،تا تابستون ، یک سال بعد ....
بلکه تغییری ایجاد بشه 
... و امید را در روح وجودم می دمم.
امروز دوست داشتم یک سال بعد بود. می خواهم بدانم یکسال بعد کجام؟چی کارم؟ چه بلایی سرم اومده؟مسیر زندگیم به کدام سمت می وزد؟
دوست دارم یک سال بعد توونسته باشم تو کارشناسی ارشد قبول شم
می خوام معماری بخوونم
...گذشته را هم مرور کردم
همه آدما تو گذشتشون خاطرات تلخی دارند
حرفهایی که باید می گفتند و نگفتند
حرفهلیی که نباید می زدند و زدند
اتفاقهایی و حرفهایی که باعث می شن خجالت بکشیم ... گاهی غمگین ... گاهی عصبانی ...
به یاد دارم که دو سال پیش به خاطر یه پسر چقدر گریه کردم ؛ خاک تو سرم
چه زود بهش دل بستم چه زود صمیمی شدم بایه پسر غریبه
چه زود دروغهاش باورم شد مثل "دقیقه 82 فیلم یکی از ما دو نفر"
می گن گذر زمان مرهم هر زخمیست
یه جورایی راست میگن
زخمش دیگه کشنده نیست
ولی تا ابد باهام می مونه
گذر زمان تلخی خاطراتشو برام کمرنگ کرده
من هنوز هم گاهی به او فکر می کنم.

۱۲ نظر:

  1. اووومممم خب می خوای یه بلایی سرت بیارم زندگیت یکم دچار دگرگونی و تحول بشه و از این رکوت در بیاد :))
    می فهمم چی میگی .. اما اینکه به آینده امیدواری خیلی خوبه .. یه روز خوب میاد .. اگه آدم خودش بخواد ..
    و اینکه همه ی عریبه ها بد نیستنا .. بعضی از غریبه ها خیلی خوب و گل . ماهن :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همه غریبه ها بد نیستند ولی غریب به اتفاقشون چرا
      و از طرفی تلخی رابطه اول تاثیر گذاره رو آغاز رابطه های بعدی

      حذف
  2. یعنی تا سر حد مرگ از این کدی که واسه نظر گذاشتن می خواد متنفرم :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واسه من که نمی خواد!
      تو چی کار می کنی که ازت کد می خواد؟
      حالا کار سختی هم نیست یه کد وارد کردن
      تنبل!

      حذف
  3. همه آدما تو گذشتشون خاطرات تلخی دارند
    حرفهایی که باید می گفتند و نگفتند
    حرفهلیی که نباید می زدند و زدند
    دقیقا ئ شدیدا موافقم با این جملات....گذشته های پوچ لعنتی.....ولی درد الود

    پاسخحذف
  4. امیدوارم هرچه زودتر تغییری خوشایند توی زندگیت اتفاق بیفته و به یه زندگی لذت‌بخش برسی.
    صبر داشته باش. این دوران سختی کمابیش برای همه‌ی ما اتفاق افتاده :)

    پاسخحذف
  5. فردا خیلی زود میاد
    معماری هم عالیه
    طراحی داخلی هم عالیه
    بخون
    پسر هم
    اون کسی که دوست داری
    هست بلخره میبینیش
    اون هم تو رو دوست داره
    بدون شک
    بوسس

    پاسخحذف
  6. برو بکس شماها جرا لینقدر افسرده اید؟
    جای اینکه اینقدر با هم بحث کنید برای هم شماره بفرستیم تا با هم بیشتر آشنا شیم.
    هوم

    پاسخحذف
  7. خب... احساسات طوفانی زود میان و زودم میرن... فقط سر راهشون همه چیزو نابود میکنن!
    من یه رابطه ی آروم و منطقی رو ترجیح میدم
    و البته پایدار...

    پاسخحذف
  8. ضمنا واسه گذر زمان زیادم عجله نداشته باش... بخوای نخوای میگذره...

    پاسخحذف
  9. سلام

    برات بهترین آرزوها رو دارم توی سال جدید.
    توی این پست برات پیغام میگذارم، چون عکس جالبی داشت...
    این فیلم یا بهتر بگم سریال رو دیدی که عکسی ازش رو گذاشتی اینجا؟

    راستی آرزو میکنم کارشناسی ارشد هم قبول بشی، هرچند چیزی توش نیست، اما بالاخره تغییر و تنوع خیلی میتونه به امثال من و تو کمک بکنه.

    با نهایت ارادت

    پاسخحذف