به وبلاگ من خوش آمدید

Neil Patrick Harris


 نیل پاتریک هریس به انگلیسی: Neil Patrick Harris‏ متولد ۱۹۷۳ یک بازیگر حرفه‌ای،خواننده کارگردان آمریکایی است.
مهمترین بازی او در سریال آشنایی با مادر در نقش بارنی استینسون بوده‌است. او همچنین میزبان شصت و سومین دورهی جایزهی تونی و 65مین جایزه تونی و 61مین مراسم امی و 82مین مراسم اسکار بوده. برندهی دو جایزهی امی بوده‌است. همچنین اسم وی در مجلهی تایم به عنوان یکی از صد نفر مردم پر نفوذ در سال ۲۰۱۰ بوده‌است.
هریس آشکارا همجنسگرا است آنرا در سال ۲۰۰۶ با گفتن جمله "من خوشحال هستم که هر گونه شایعه را بر طرف کنم و تقریباً افتخار میکنم که بگویم یک مرد همجنسگرا هستم که نهایت استفاده را از زندگی ام میبرم و احساس میکنم که خوش شانس ترین هستم چون بین آدم های فوق العاده و در بیزنسی که دوست دارم فعالیت میکنم"، آنرا تائید کرد. وی هم اکنون دو فرزند دوقلو به نامهای جیدن اسکات(پسر) و هارپر گریس)دختر(  از طریق اجاره رحم دارد. شریک جنسی او David Burtka است که در سریال آشنایی با مادر نقش دوست پسر دبیرستانی لیلی الدرین را بازی میکرد


۱ نظر:

  1. فقط خوش به حال اينها!

    بله از من ولي ميخواد اين تصوير را وارد ؛ به قول خودش "لطفا ثابت كنيد ربات نيستيد"! چه احمقانه!!!

    پاسخحذف