به وبلاگ من خوش آمدید

نگاه آخر

من برنده نمیشوم
تو هم نمیشوی
هیچ کدام موفق نخواهیم شد هیچکدام از ما ها و او ها
حتی فکرش را هم نکن
فقط هر روز صبح از بستر بیرون بیا
صورتت را بشور، در آیینه به خود بنگر، و برای خودت چای بریز

باورکن و بپذیر همانند من

سخت و دلگیراست ولی ...

آن سوی افکارمان خودکشی و دیوانگی ست

این سویش تن به حیات سپردن

در آن سوی ، رهایی است از درد پژمردن ، عبور از فکر فرداست ، لمس بی حسی است

در این سوی ، فارغ شدن از خودخواهی است ، اتراق در دشت مهربانی است ، لبخند آنهاست
نقش بازی کن برای آنها چون من و اوها
تا خیال کنند که خوشبختی
تو هم در خیالت خوشبخت باش
شناور باش در اقیانوس بی ساحل حضورت
غرق نشو...

"اینها حرف هایی ست که به خودم می زنم اگه یه روز خودمو تو خیابون ببینم" 
پ.ن
برای دانلود آهنگ هرچی آرزوی خوبه از احسان خواجه امیری کلیک کنید

۱ نظر:

  1. این آهنگ واسم نوستالژیکه:
    هر چی آرزوی خوبه مال تو... هر چی که خاطره داریم مال من...
    هرچند هیچوقت با کسی خاطره ای از اون جنس نداشتم... که بتونم هدیه ش بدم :(

    پاسخحذف