به وبلاگ من خوش آمدید

عشق و سکس

سکس برای من لذت هم آغوشیست
 یک جهان بوسست
طغیانیست از عشق
سکس برای من یعنی در آغوش عشق گم شدن
شبانگاهان
در اتاق تاریک مسافرخانه
در آن هنگام که بارش باران موشت میکوبد بر پنچره
اتاق تاریک مسافرخانه
که نسیم خنک از پنچره باز پرده رو موج میدهد
که مرو می بوسد...
سکس برای من یعنی یکی شدن
یعنی نه من نه او
یعنی ما
سکس برای من یعنی تمام قد در وجودم احساسش کنم وقتی روی پاهایش نشسته ام
دست دور گردنش انداخته ام
دستهایش رو درو کمرم حلقه کرده
تنم به تنش میخورد
بوسه میزند بر لبو تن من
و در آن هنگامکه ارضاع میشود
دست از بوسه برمیدارد
نیم خیز میشود و من در آغوش او در هوا معلق...
در اتاق تاریک مسافرخانه
آهی میکشد آرام
محکم منو به خود میچسباند
اسم کوچک منو در گوشم نجوا میکند
آری اسم کوچک منو فریاد میکند به آرامی
وسکوت...
صدای شرشر باران...
سکس برای من مقدس است
یکی شدن است
نه یکی کردن کس و کون

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر