به وبلاگ من خوش آمدید

من 25 ساله شدم


يك مدرك
تعدادي كتاب خوانده و فراموش شده
تعدادي كتاب نخوانده و خريده شده
چند خاطره شيرين و چند تلخي مات
چند دوست
ده ها هم کلاسی غریبه
یک لب تاپ ...
یک وبلاگ ...
يك عالمه راه نرفته و يك عالمه جاي نديده
يك وجود خسته ولي ايستاده 

و يك دل پر ِ عشق و يك مشت پر ِ راز...
يك ربع قرن از من گذشت...
25سال انتظار ...
من 25 ساله شدم 
زمانی بود که فکر میکردم 20 سالگی یا 22 سالگی چقدر میتوونه جذاب باشه
ولی دیگه به این روز و به این گذر هیچ احساسی ندارم
یک سال بزرگتر شدم

۵ نظر:

  1. تولده عید شما مبارک !

    پاسخحذف
  2. ایییییییییییشششش .. بازم یه بچه سوسول دیگه رو زاییدن :))
    از من یکی که عمرن کادویی در بیاد ، ولی کیک تولدتو حتمن ازت میگیرم :))
    تولدت مبارک ..

    پاسخحذف
  3. سلام
    من هم فکر می کردم این سنس که الان هستم می تونه چقدر جذاب و جالب باشه اما خوب...
    البته اون خوبی و جذابیت رو باید خودمون به وجود بیاریم هرچند که کار سختی ممکن باشه...
    تولدت مبارک باشه :)
    امیدوارم سال خوبی هم داشته باشی
    موفق باشی

    پاسخحذف
  4. وووییی
    تولدت مبارک اقای خوشگللل

    پاسخحذف