به وبلاگ من خوش آمدید

می خواهم عشقت را احساس کنم

I Wanna Feel Your Love
من می خواهم با تو باشم
می خواهم عشقت را احساس کنم؛کنارت دراز بکشم
من هر چه سعی می کنتم نمی توانم این را پنهان کنم
ضربان قلبم تندتر می شود
زمان مرا فراموش می کند
لرزش دستانم تو را لمس می کند
و اشک هاثیم روی گونه هایم جاری می شودت
اگر ما بتوانیم این زندگی را برای بیش از یک روز داشته باشیم ؛ تو می دانی که من خواهم بود
زندگی ات ، صدایت ، دلیلی است برای بودن
عشقم ، قلبم ، برای همین نفس می کشد
من کلماتی برای گفتن پیدا خواهم کرد قبل از انکه مرا ترک کنی
در را ببند
کلید را پرتاب کن
نمی خواهم بی تو باشم
دستهایت ساکت است؛
صدایت بی حس
و اشکهای من بر روی گونه هایم جاریست
خاطراتت در ذهنم باقی مانده است
برگرد
تا بازی کنیم در خیابان
به توپ لگد بزنیم
و با انگشتانم برقصیم
بایستیم کنار لبه
لباسهایم روی هم انباشته اند ، کنار تخت تو
من می خواهم با تو باشم
می خواهم عشقت را احساس کنم؛کنارت دراز بکشم
من هر چه سعی می کنتم نمی توانم این را پنهان کنم

پ.ن:
برای دانلود آهنگ Moments از گروه One Direction کلیک کنید
برای دانلود موزیک ویدیوی این آهنگ با منتاژ همراه با تصاویر عاشقانه از سریالها و فیلم های با موضوع همجنسگرایی روی عکس بالا کلیک کنید

۱۱ نظر:

  1. نه از سلیقه ی 1D نت خوشم اومد;((
    آورین...

    پاسخحذف
  2. پس بگو چرا هر وقت منو میبینی لپات سرخ میشن :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نشون می ده هیچ وقت عاشق نشدی:دی
      یه عاشق با دیدن عشقش لپاش سرخ نمی شه؛ قلبش تند می زنه

      حذف
    2. نمی خواد حاشا کنی .. علم آناتومی بدن انسان میگه وقتی ضربان قلب تند میشه خون بیشتر در رگها جریان پیدا می کنه و در نتیجه لپ سرخ میشه :D
      اینکه خجالت نداره .. عاشقمی دیگه :D

      حذف
    3. همه از دستت شاکی ان
      برو آدم شو!!!:دی

      حذف
  3. اوه اوه یکی حسین رو بگیره...الان جریان خون همه جارو توضیح میده...

    دلایلی برای بودن رو دوس داشتم :)

    پاسخحذف
  4. احساساتت رو دوست دارم
    انتخابات هم قشنگن
    عکس رو دوست داشتم
    بوسس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنونم کوتاه جان
      اینکه من خوش سلیقه هستم درش شکی نیست ولی این ویدیو را من نساختم . تو یوتیوب بودش

      این پروفایل جدیدته؟

      حذف
  5. آفرین
    اول به خاطر مطلبت دوم به خاطر عکست
    این سبک بغل کردن یکی از بهترین روش های موجوده و یکی از سبک های مورد علاقه من
    مخصوصا اونی که بغل میشه (بالایی) خیلی خوش به حالشه، البته یه مشکل کوچیک هم داره و اون هم اینکه نفر بغل کننده (پایینی) پاهاش خسته میشه. بنابراین این حالت 10 20 دقیقه بیشتر نمیتونه ادامه داشته باشه، در حالیکه مدت زمان استاندارد (استاندارد جوجه ای 2013) برای بغل کردن حداقل 4 ساعته!
    P:

    پاسخحذف
  6. ممنون آقای متخصص!!!:دی
    من که تاحالا تجربه ی هیچ نوع بغلی را نداشتم

    پاسخحذف
  7. jocker
    در پاسخ به غریبه (آقای متخصص!!!)
    دوست عزیز ای کاش پس از جمله ای که از دهان ات بیرون می آید، به جای افزایش سطح آدرنالین خون ات، شاهد کاهش سطح فسفر مغز ات باشم. درخشش عشق در چشمان یک عاشق الزاما انعکاس فوتون های نور بر توده ای از سلول های هتروتروف نیست.
    به قول شاعر: در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

    پاسخحذف