به وبلاگ من خوش آمدید

پسرک نوجوان و مرد ملوان


" امروز گره های بادبان را محکم می کرد
زیر نور آفتاب سوزان عضلات تنش می درخشید و عرق تنش را تر کرده بود
محو تماشایش شده بودم که ناخدا فریاد زد که هی پسر چی کار میکنی؟زود باش باید تا خورشید غروب نکرده عرشه را تمیز کنی
شب ظرف غذایش را برداشت و کنار من نشست . لحظاتی به هم خیره شدیم"
پسرک نوجوان این ها را نوشت. شمع را فوت کرد و خوابید
صبح با فریاد های نا خدا از خواب بیدار شد
کشتی داشت به سمت گردبادی هولناک می رفت
ناخدا دستور داد بادبان ها را ببندند و همه را به زیر زمین فرستاد تا پارو بزنند
همه در عرشه کشتی بودیم. به سمت زیر زمین کشتی حرکت کردیم. دستم را گرفت در چشمانم نگاه کرد و گفت تو نیاگفتم چرا؟ گفت همین که گفتم برو به کابین و بیرون نیا
پسرک نوجوان به اجبار به کابین رفت
دقایقی سپری شد
فریادی در کشتی پیچید "هی پسر ما موفق شدیم"
پسرک از کابین بیرون آمد و در عرشه سرک کشید . او را دید به سمتش دوید و در آغوش کشید.
وزش باد متوقف شد. کشتی بی حرکت ماند.
صدایی در آسمان پیچید،اژده های دوسر از دریا سر برآورد و کشتی را دو نیم کرد
دست پسرک از دست ملوان جداشد
هر دو در آب غوطه ور شدند
همه جا در دید پسر سیاه شد.سکوت سوار بر امواج جولان می داد و تاریکی تنها رنگ دریا بود
.
.
.
پسرک نوجوان وقتی به هوش آمد.چشمانش را باز کرد. خود را در میان آغوش مرد ملوان دید ... کنار او ...در یک جزیره ی متروکه ... پر از جنگل ... آفتاب سوزان ...
سر بر بازوان او گذاشت.احساس آرامش کرد و خوابید

۱۲ نظر:

  1. سلام دوستان
    ميخواستم ازتون كمى مشورت بگيرم...
    من خيلى وقته كه عاشق يه پسرى شدم ولى واقعا نميدونم چطورى بهش بگم.اگر صد درصد ميتونستم بگم كه دگر جنس گراس باز خوب بود.ولى نشونه هايى داره كه احتمال همجنسگرا بودنشو تقويت ميكنه.مثلا پيچ جاستين بيبر رو تو اف بى لايك كرده(من كه تا حالا نديدم پسر دگرجنس گرايى رو كه به خون جاستين تشنه نباشه).يا علارغم اين كه خيلى جذاب و خوشگله دوست دختر نداره.يعنى تا حالا روابطش با تقريبا ٥-٦ تا دختر به جايى نرسيده.يه بار هم كه درباره همجنس بازى باهاش صحبت كردم احساس كردم كه از لغتى كه به كار بردم ناراحت شد...
    حالا موندم چيكار كنم.واقعا دارم خل ميشم.از يه طرف نميتونم چشممو رو احساسم ببندم و كارى نكنم.از طرفى خوب پيش خودم ميگم اگه مثل من نباشه چه افتضاحى به بار مياد.
    لطفا راهنماييم كنين بچه ها.

    پاسخحذف
  2. باهات موافقم که خیلی از استریت ها از جاستین بیبر و گروه وان دایرکشن خوششون نمی آد!
    من از جاستین بیبر خوشم میآد هم از وان دایرکشن مخصوصا از اونی که پاکستانیه ولی تو پیچ فیسبوکم لایکشون نکردم(حوصله ی حتی این کارم ندارم)
    اینکه از لفظ همجنسباز ناراحت می شه نشونه خوبیه ولی اینکه قبلا دوست دختر داشته و به جایی نرسیده جای بحث و تردید داره
    بهتر اگه شجاعتشو داری دل به دریا بزنی وبهش بگی
    فقط اگه همجنسگرا نباشه باید منتظر واکنش خیلی تندی ازش باشی

    پاسخحذف
  3. سلام بچه ها.من مدتیه عاشق یکی شدم.من همجنسگرا نیستم هیچوقتم به این م.ضوع فک نکرده بودم ولی مدتی میشه که عاشق هم جنس خودم شدم.میترسم که چیزی بش بگم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخحذف
  4. خب دوستان کاری نداره شما فقط طرفتونو بنشونید کنارتون این پیج و باز کنید ببینید واکنش طرف چیه دیگه باقیش مشخصه دیگه .من ی دخترم هم جنس گرا هم نیسم اما فک کنم این راه حل خوبیه.موفق باشین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگه ازم عصبانی شد چی؟ نمیدونم چطوری عشقمو بهش ابراز کنم
      خیلی استرس دارم
      اصلا افسرده شدم
      اگه 1روز نبینمش یا باهاش حرف نزنم خفه میشم

      حذف
  5. راستی یه سوال چرا همه پسرای جذاب gay هستن؟=)))

    پاسخحذف
  6. آخه میترسم از دستم ناراحت و یا عصبانی شه و منم از دستش بدم
    خیلی دوسش دارم 1لحظه نمیشه که بهش فکر نکنم

    پاسخحذف
  7. همجنسگرا نیستم ولی عاشق همجنسم شدم پارادوکس داره
    یا توهم عشق داری و عاشق نیستی یا همجنسگرا هستی و داری خودتو انکار می کنی
    کسی که همجنسگرا نیست نمی توونه عاشق همجنسش بشه
    .
    .
    .
    اگه بهش بگی و همجنسگرا نباشه احتمال اینکه عصبانی بشه زیاده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یعنی چی که توهم عشق دارم؟
      منظورم اینه که من تاحالا عاشق همجنسم نشده بودم و هیچ حسی هم به همجنسم نداشتماینطوری بگم اصلا بش فکرم نمیکردم به ذهنمم نمیرسید
      ولی جدیدا عاشق 1کی شدم
      دیگه همه فکروذکرم شده 1روز نبینمش یا باش نحرفم حالم بد میشه
      تو بد وضعیتیم لطفا راهنماییم کنید

      حذف
  8. Jocker
    عشق بورز اما آن را به زنجیر تبدیل نکن

    پاسخحذف
  9. آقا من کلا موندم چطوری بهش بگم.....؟؟

    پاسخحذف
  10. من از 1کی خوشم میومد خیلی دوسش داشتم دنیام بودم ولی مدتیه ازش خبر ندارم غیبش زده
    خیلی ناراحتم
    فکر میکنم عمدا رفته
    ولی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اونم منو دوست داشت...
    پس چرا رفته

    پاسخحذف