به وبلاگ من خوش آمدید

غنچه ی ناگشوده ام هدیه به تو

دشت روونه گونه ام هدیه به تو
هدیه به تو
غنچه ی ناگشوده ام هدیه به تو
هدیه به تو
رود ِ به گل نشسته ام
شاعر وابسته ام
بغض گلوی خسته ام
هدیه به تو

هدیه به تو ای تو همه گذشته های خوب من
هدیه به تو
ای تک سوار دشت بی سوار من
هدیه به تو
هدیه به تو
هدیه به تو
غنچه ی ناگشوده ام هدیه به تو
هدیه به تو
.
.
.

وِرد ِ زبان رودها قامت هرچه رودها
فاصله ی حضور من
خط ِ میان بودها
هست فدای روی تو حاصل گفت و گوی تو
نیست.مرا مگر شدن
حاصل جستو جوی تو
دورتر از درمون خواب خسته تر از دورون تو
وای چقدر نگشته ام تشنه تر از سراب تو
تشنه تر از سراب تو
هدیه به تو ای تو همه گذشته های خوب من
هدیه به تو
ای تک سوار دشت بی سوار من
هدیه به تو
هدیه به تو
هدیه به تو
غنچه ی ناگشوده ام هدیه به تو
هدیه به تو
هدیه به تو
هدیه به تو.
غنچه ی ناگشوده ام هدیه به تو 

هدیه به تو

image name
برای دانلود آهنگ بسیار زیبا از آرمین(از شرکت کنندگان آکادمی گوگوش) روی عکس کلیک کنید.

۳ نظر:

  1. بیا ٰ تو هم خواستی کلاس بذاری که بلی عکسو لینک کنی .. باشه بابا .. همه فهمیدیم ..
    اما یه چیز کوچولو .. خودت رو عکس کلیک کرد تا الان ؟ .. :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چی ؟ فک کردی با یه ببخشید ساده درست میشه ؟ .. تو با احساسات ما بازی کردی :D

      حذف