به وبلاگ من خوش آمدید

خیلی احمق هستند بعضی ها

من الان دارم از حرص منفجر می شوم
دلم می خواد یکی را بگیرم قشنگ کتک بزنم
.
.
.
دیروز تو مدرسه محل کارم فرم نظرخواهی دادیم به اولیای مثلا محترم
پاسخ هاشون در حد بفرمایید شام بود
خاک توسرشون
بی لیاقت ها
پرسیده بودیم که فرزندتون از کدوم غذا خوشش نمی آد؟به جای اینکه از تغذیه مدرسه را بگه ؛ از غذای تو خونه نوشته بود." دخترم دلمه دوست نداره "
درباره عکس یکی نوشته بود"با کمترین هزینه با حداکثر کیفیت"یعنی چی باید گفت دیگه
یکی نظر داده بود واسه جشن هزینه مناسب هزار تومنه...من دیگه می خواستم گریه کنم
"پسرم عدسی را دوست نداشت چون پیازاش درشت بود"
حالا یکی شون به پوشش مربی ها هم گیر داده بود که مناسب نیست
پیک آدینه ها و کاردرکلاس هایی که من طراحی کردم در سطح کشور بی نظیره . درحدیست که تصمیم دارم به عنوان یک کتاب منتشرشون کنم...بعضی ها نظر مرحمت نموده بودند که پیک هاتون خوب بود بد نبود
خیلی احمق هستند بعضی ها

۲ نظر:

  1. وای .. منم همین الان تصمیم گرفتم یه بچه بزام بعد بیارم توی مدرسه شما ثبت نامش کنم بعد وقتی بهم فرم میدی همینجوری کفرتو در بیارم :D

    پاسخحذف
  2. jocker
    غریبه یه مدته دارم روی رفتارت با توجه به کامنت هات روانشناسی ات میکنم. نتایج اش رو به زودی به اطلاع همه اونهایی که میان تو این سایت می رسونم. غافلگیر خواهی شد دوست عزیز. یه چیز دیگه؛ سعی کن شب ها در تشت پر خیار شور بخوابی بی نمک

    پاسخحذف