به وبلاگ من خوش آمدید

بهم توهین شد

من دیروز به دکترم گفتم که یه همجنسگرا هستم
کاش نمی گفتم
به هم توهین شد
ازم پرسد پسیوی یا اکتیو؟
خیلی ناراحت شدم
خودمو زدم به نفهمی و گفتم نمی دونم یعنی چی؟
گفت فاعلی یا مفعول؟
فشارم افتاد
لبخند تلخی زدم و گفتم چه فرقی می کنه؟
هیچی نگفت
احمق بی شعور
نمی دونم پسیو یا اکتیو بودن په ربطی به افسردگی من داره؟
اگه درباره خصوصیات مورد نظرم درباره شریک زندگیم می پرسید باز می شد گفت می خواد روحیاتمو بشناسه
ولی
رفت درست تو تخت خواب
بی دلیل وارد خصوصی ترین بخش زندگیم شد
به نظر من که پسیو یا اکتیو بودن هر شخص مربوط به خودشه و شریک زندگیشه و به کسی دیگه ربطی نداره و لازم نیست بدونند
تصمیم گرفتم که دیگه نرم پیشش
اگه برم هم حتما واسه اینه که جوابشو بدم

۲ نظر:

  1. سلام، كاملا درسته،متاسفانه دكترها هيچ كمك خاصي نميتونن بكنن، چون درحقيقت بيماري يا مشكلي نداريم كه نياز به دكتر باشه.من چند بار مراجعه كردم ولي مفيد نبوده.
    وبلاگ جالبي داريد .موفق باشيد.

    پاسخحذف
  2. خوبه معنی پسیو اکتیو و میدونسته حداقل(!)
    قبل گفتن باید پیش بینی میکردی، اینکه تصمیم گرفتی نری خوبه ولی بری جواب بدی زیاد جالب بنظر نمیاد.

    پاسخحذف