به وبلاگ من خوش آمدید
 چند هفته است که مشغول درس خووندنم! دارم واسه ارتقای پایه مهندسی تو کلاسای نظام مهندسی شرکت می کنم اونم تو تابستون گرم و با نبود برق ... 
یعنی یه مصیبت جانکاهی شد این کلاسا ولی به هر ترتیبی بود رفتم 
مابقی کلاسا را هم به دلیل گرما و نبود برق! به فصل سرما موکول کردن!!!خدا را شکر!!!
سر امتحان مبانی گودبرداری نه تنها خیلی خب نوشتم که به چند نفری هم تقلب دادم
ولی تو امتحان مصالح نوین مجبور شدم تقلب کنم چون سوالا خیلی سخت بود و اینکه جزوه باز بود ولی من اطلاع نداشتم!!! و بدون جزوه رفته بودم!!!
یه موضوعی هم که تو این دوره ارتقا برام جالب بود این بود که یکی از شرکت کننده ها ترنس بود شایدم همجنسگرا باشه ، نمی دوونم به هرحال رفتاراش دخترونه بود ، صفحه کیبورد لپ تاپش رنگین کمانی بود! و در واقع خودش بود برخلاف من که همیشه سعی می کنم خودم نباشم و جالب اینکه بقیه هم نه تنها رفتار بدی نسبت بهش نداشتن که کاملا هم براشون وجود ترنس یا همجنسگرا انگار پذیرفته شده بود
از این موضوع حس خوبی داشتم ، اینکه بقیه مهندسا اونم مهندسای جا افتاده ، افرادی که بیشترشون تشکیل خانواده دادن ، شاغلند و جزو طبقه متوسط تحصیل کرده و تاثیرگذار جامعه محسوب میشن تا این حد نسبت به ترنس و یا همجنسگرایی آگاهی پیدا کردن بارقه ای از امید و افتخار درونم لبخند زد!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر