به وبلاگ من خوش آمدید

عشق Luck و Noah

As the World Turns

image name

یکی از سریال های daytime آمریکایی است که 54 سال پخش می شد

 عشق Luck و Noah بخشی از این سریاله

 که دوران جوونی Luck را Van hansis بازی کرده و Jack silbermann بازیگر نقش Noah میباشد

داستان عشق Luck و Noah از یه برخورد شروع میشه ؛ مثل همه داستان های عاشقانه

میخورن به هم و کلی کاغذ پخش زمین میشه ... موقع جمع کردن دستشون میخوره به هم!

و چون Luck همجنسگراست ؛ از این که دستش خورده به دست پسر جذابی مثل Noah یه جور خاصی میشه

همچین سکانسی تو فیلم Dostana و Billys hollywood screen kiss هم هست

یه حس آشنا واسه یه همجنسگراست

واسه من زیاد اتفاق افتاده ؛ مثلا تو تاکسی اگه یه دختر کنارم بشینه اصلا معذب نمیشم بعضی وقتها حتی اونقدر متوجه نیستم که یه هویی به خودم می آم که این دختره نمیدونه که من گی هستم و خودمو جمع و جور میکنم... اما اگه یه پسره جذاب کنارم بشینه فرصت رو از دست نمیدم! ... خودموبهش میجسبونم !!!D: ... همین که دستم به دستش بخوره هم حس خوبی به آدم می دیده!

  Luck عاشق میشه اما Noah با یه دختر رابطه داره ... Luck با دیدن لحظه بوسیدن دختره توسط Noah حرص میخوره ... ناراحت میشه ... سرشو به دیوار میکوبه ... این حس برای من هم آشناست ... شده که از پسری خوشم بیاد و بعد متوجه بشم که همجنسگرا نیست و من حسودیم میشه به دختره ... حرص میخورم ... غصه ام میگیره ...
اولین بوسه
و بلاخره عشق زاییده میشود و اولین بوسه را برلبان هم مینشانند
من عاشق این سریالم و این عشق ...
دوست داشتم مثل اونا زندگی کنم ... فقط دوست پسرم هم همجنسگرا باشه چون غیر ممکنه که پسری که از دختر هم خوشش میاد ؛ عاشق یه پسر بشه و تا آخر عمرش وفادار بمونه و سراغ دختر نره ... این سریال میخواد نشون بده که ممکنه اما باور نکنید همش تو فیلمه

برای توضیحات بیشتر میتوونید به صفحه ویکی پدیا مربوط به Noah و Luck بروید
  Luke



روعکسهای زیر کلیک کنید تا فیلم مربوط به هر عکس رو تو یوتیوب ببینید
image name


اولین بوسه... خیلی قشنگه بلاخص نگاه های Noah
اولین بوسه

دومین بوسه ... دستشو میگیره و میبوسه
دومین بوسه

سومین بوسه ... بوسه در خیابان ... عاشق نگاه های پر معنی Noah هستم ... نگاه آخرش به Luck تو این سکانس پر از معنی است ... نگاهی که میگه Luck ماله منه ... حس مالکیت تو نگاهش هست و جذابترش میکنه ... حوش به حال Luck
سومین بوسه

چهارمین بوسه ... این سکانس جز بی نظیرترین سکانسهای مربوط به عشق همجنسگرایانه است ... هیچ فیلمی رو نمیتونید پیداکنید که بتوونه عشق همجنسگرایانه رو به این خوبی به تصویر بکشه ...
چهارمین بوسه

اولین عشق بازی ... دعوا ... بوسه ی غافلگیرانه ... عشق ... قفل کردن در ...سه آتشین و باز عشق
اولین سکس

top 10 kiss
top 10 kiss

best 5o kiss
50 kiss

فیلم های زیر همراه با موزیکه ... قشنگه حتما ببینید
موزیک 1

موزیک 2

موزیک 3

موزیک 4

موزیک 5

موزیک 6


۷ نظر:

  1. من نمی فهمم آخه تو این همه فیلمو از کجا پیدا می کنی .. دهه

    پاسخحذف
  2. D:
    به هم الهام میشه!
    هنوز کلی فیلم دیگه هم هست که باید پست کنم... سر فرصت ...

    پاسخحذف
  3. سلام میخواستم از سایت خوبتون تشکر کنم
    در ضمن اگه میشه راهنماییم کنید که از کجا میتونم سریال luke and noah's story رو بصورت کامل (نه پارت پارت در یوتیوب) دانلود کنم؟
    ممنون

    پاسخحذف
  4. سلام
    دوست داشتم باهات آشنا بشم
    من متاهل هستم و یک وبلاگ هم دارم
    http://mindlog.blogfa.com

    پاسخحذف
  5. ای گفتی! کاملا درک می کنم. وقتی اتفاقی دستش بهت می خوره داغ می کنی! بعد خجالت می کشی و سرتو می ندازی پایین. وقتی هم می فهمی اونو به یه پسر باختی( من دخترم ) دلت می خواد فقط گریه کنی. این قدر که از حال بری... :(

    پاسخحذف
  6. درود ببخشید میتونید این فیلم رو به ایمیل من ارسال کنیدgemini1366@yahoo.com

    پاسخحذف
  7. درود بر شما من هم همجنسگرا هستم و از دیدن کلیپ ها لذت بردم . در یوتیوب چند تا سریال رمانتیک همجنسگرایانه دیگر هم پیدا میشود . از جمله کریستین و اولیور آلمانی هستش و فوق العاده رمانتیک هست . و ویلیام و سونی هم آمریکائی هستش و خیلی سکسیه . اونها رو هم بذارید .

    پاسخحذف