به وبلاگ من خوش آمدید

خیلی وقته خیلی تنهام


تا اومدم که پاک کنم اشکارو از روگونه هات 
گفتی بذارگریه کنم سربذارم رو شونه هات 
گفتم نترس گفتم بمون شبونه ها سحرمیشن 
رویامو ازشبم نگیر ستاره هام پرپرمیشن 
همه جاهستم ونیستم باهمه هستم و تنهام 
منوازخودم رهاکن یه هوای تازه میخوام 
خسته و زخمی زخمی ابری ابری چشمام
باتوام باتوام اما خیلی وقته خیلی تنهام
تا اومدم که پاک کنم اشکارو از روگونه هات 
گفتی بذارگریه کنم سربذارم رو شونه هات  
عطری که موندش یادگارتن پوش پیرهن منه  
کجامیخوای سفرکنی جای تو آغوش منه 
همه جاهستم ونیستم باهمه هستم و تنهام 
منوازخودم رهاکن یه هوای تازه میخوام 
خسته و زخمی زخمی ابری ابری چشمام
باتوام باتوام اما خیلی وقته خیلی تنهام
 
image name
برای دانلود آهنگ "رویا" از آوش و فریبرز روی عکس کلیک کنید
 
پ.ن
دلم می خواد یه مدت نباشم. پس یه مدت نیستم وقتی برگردم دلم می خواد آدم جدیدی بشم. کاملا متفاوت ...  

۶ نظر:

  1. take care
    come back soon
    we r waiting for u

    پاسخحذف
  2. that was a great song , thanks for sharing with us <3

    پاسخحذف
  3. کجایی پس؟؟دلم تنگ شده برا پستات

    پاسخحذف
  4. خیلی سخت و شاید کمی دست نیافتنی باشه که یه مدت بری و برگردی و آدم جدیدی بشی!

    پاسخحذف