به وبلاگ من خوش آمدید

لذت بی تکرار


به طلوع شب دخیل می بندم
تا هجمۀ مکرر گیسوان خیالت
بر پیکرۀ نحیف دستانم جاری شود
من از فراز موج نگاهت
دیوانه وار می خندم
و بی پروا می لولم در آغوش بی لکنت لهجه کلامت
چه زیبا خواستن را هِجی می کنی
و من بازیچۀ بی ریای نوازشهای تو می شوم
و بر بستر مقدس خوابت با غرور سجده می زنم
آه.......
چه لذت بی تکراریست
هم آغوشی با این لحظه های ناب
من از شهوت بی گریز این
خواستن بی دلیل می ترسم
ولی باز با اشاره ای                                                                  گرچه بیهوده
دوباره دستهایم تسلیم بستر گرم تو می شود
چه زیبا مرا به فراموشی لحظه های
کرختِ پایان تکرار شوندۀ این همبستری هر روزۀ مان دعوت می کنی 
و من باز هم می آیم
چون دوست دارم دروغ این رویا را باور کنم

"پیام طیب نژاد"

۷ نظر:

  1. من سربازی معاف شدم..کیا هم داره سربازیش تموم میشه!..پس آرزوت دیر شده! :-D

    یوسف

    پاسخحذف
  2. هییی .. خاک به سرم ، آخه این چه عکسه ؟ .. الان چشم و گوشمون باز میشه .. :))

    پاسخحذف
  3. غریبه! بالاخره که ما باید چشم و گوشمون باز بشه یا نه؟
    امیر جان از پستت خیلی لذت بردم. شعر زیبا و با مفهومی بود. امیدوارم این لذت بی تکرار رو تو هم تجربه کنی...

    بووووووووووس

    پاسخحذف
  4. یه پسرست که فکر کنم تو یکی از نوشته هام گفته بودمش که به موهاش دومینه میزنه
    خیلی کم سن و ساله
    حتما دانشجو نی ؛ بهش میخوره بچه دبیرستانی باشه
    اون روز موهاشو به سبک ایموها فشن کرده بود(همجنسگرا نیست از دختر جماعتم خوشش میاد تازه خیلی هم جلفه) ... اصلا پسر خوشگلی نیست ولی بهش خیلی می اومد
    حسودیم شد ... از ته دل آرزو کردم بره سربازی کچل شه!
    من دیگه نمیخوام سرباز باشم ...
    دلم واسه موهام تنگ شده

    پاسخحذف
  5. چشم ها رو باید شست جور دیگر باید دید
    این عکس یعنی یکی شدن
    یعنی عشق بازی
    یعنی درهم تنیده شدن
    این عکس یعنی سفتی کیر کسی را که عاشقشی تو خودت حس کردن ... بخشی از وجود کسی که عاشقشی تو وجودت باشه...
    این عکس یعنی اینکه بیشتر از این دیگه نمیتوونیم بهم نزدیک بشیم ؛ این آخرشه
    این عکس یعنی گرمای بوسه ی عشق
    یعنی نوازش تن در جشنواره تن
    این عکس یعنی وفا داری در عشق
    این عکس بعنی از اینکه عشقت از تنت لذت میبره لذت ببری
    این عکس یعنی فقط و فقط بوسه های یکی برات مهم باشه
    این عکس یعنی دوست داشته باشی فقط بایکی عشق بازی کنی ... برات مهم باشه که برای اونی که عاشقشی مهم باشی
    این عکس کلی حرف واسه گفتن داره که فقط ما همجنسگرا ها میتوونیم بفهمیمش
    شاید اگه یه استریت این عکسو ببینه بدش باید ... برام مهم نیست
    چشمو گوش این غریبه رو من باز کردم!D: ... عجب پسریم من!(شیطون بلا)
    مرخصی پایان دوره تموم شه دیگه تاچند ماه فکر کنم نتوونم پست کنم تو وبلاگم ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واقعا این همه معنی داشت فکر نکنم اصلا همجنسگرایی چه لذتی میتونه داشته باشه خنده داره به نظرم

      حذف
  6. از عکست خوشم آمد ...

    پاسخحذف