به وبلاگ من خوش آمدید

یه جایی توی قلبت هست که روزی خونه من بود


 منو از من نرنجونم از این دنیا نترسونم
تمام دلخوشی هامو به آغوش تو مدیونم
اگه دلسخوته ای عاشق مثل برگی نسوزونم
منو دریاب که دلتنگم مدارا کن که ویرونم
نیا روزی که کم باشم از این دو سایه رو دیوار

به این زودی نگو دیره منو دسته خدا نسپار
یه جایی توی قلبت هست که روزی خونه ی من بود
به این زودی نگو دیره
به این زودی
نگو بدرود



پر از احساس آزادی نشسته کنج زندونم
یه بغض کهنه که انگار میون ابر و بارونم
وجودم بی تو یخ بسته
بتاب سردم
زمستونم
منو مثل همون روزا
با آغوشت بپوشونم

image name

 یه جایی توی قلبت هست که روزی خونه ی من بود
به این زودی نگو دیره
به این زودی
نگو بدرود

یه جایی توی قلبت هست که روزی خونه ی من بود
به این زودی نگو دیره
به این زودی
نگو بدرود


برای دانلود موزیک ویدیوی زیبا از گوگوش به نام " نگو بدرود" روی عکس کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر