به وبلاگ من خوش آمدید

سلام



خوبی ؟
چطوری ؟
چی کار می کنی ؟
من؟
من ...
خب من دلم برات تنگ شده ؛ همین

۵ نظر:

  1. همین دلتنگی خودش خیلی کاره. خیلی سخته...
    اما گاهی واقعا نمیشه کاری کرد...

    پاسخحذف
  2. خب اینجوری ساده ساده گفتن
    خودش یه جور سیاسته دیگه ;)

    پاسخحذف
  3. سیاست ؟
    چه سیاستی؟
    آرش خان شاید دلیل اینکه بین قلبای امروزی ما نمیشه پل بست همین باشه

    پاسخحذف
  4. سلام
    عزیزم نوشته هات بوی احساس قشنگی از شما رو داره.
    ولی باور کن با خودکشی هیچ چیز درست نمیشه که هیچ روح نازنینت هم سرگردان میکنی و چه بسا باز با همین مشکل متولد بشی چون نتونستی بجنگی و زندگیت رو به پایان نرسوندی. خیلی ها این مشکل رو دارن.من همجنسگرا نیستم ولی بهشون احترام میذارم. به نظر من بقیه مردم هم بجای اینکه انگشت اتهام ، تهمت و بدبینی رو به سمت این آدما بگیرن بهتره قضیه رو جوره دیگه ای ببینن.فکر نکنید که همه اینا از روی عشقشون اینکارو میکنند.برعکس خودشون بشدت در عذابن ولی چه میشه کرد شاید یه اختلال جنسی یا هورمونی باعث این مشکل شده. در هر صورت دوست عزیز از خدا میخوام که مشکل شما هم برطرف بشه، البته اگه هزینه عمل رو داشته باشید خیلی خوب میشه چون جنسیت خودتون رو به اونی که بیشتر بهش مایل هستید تبدیل میکنید.
    امیدوارم موفق باشی عزیزم.

    پاسخحذف
  5. به نظر من همجنسگرایی ذاتا مشکل و مشکل ساز نیست.
    یه همجنسگرا می توونه خوشبخت زندگی کنه و همجنسگرایی مانع از این امر نیست. اون چیزی که مشکل به وجود می آره جامعه است والا خود همجنسگرایی که مشکل ساز نیست و اگر همجنسگرا ها از همجنسگراییشون در عذابا این به دلیل جامعهایست که توش زندگی می کنند
    درباره زندگی مجدد باید بگم من بدم نمی آد دوباره به دنیا بیام و از اینکه دوباره همجنسگرا به دنیا بیام نمی ترسم که هیچ خوشحال هم میشم فقط لطفا آمریکا به دنیا بیام!
    دوست عزیز ازت ممنونم ولی من یه ترنس نیستم و قصد تغییر جنسیت ندارم

    پاسخحذف