به وبلاگ من خوش آمدید

دل من دیگه بسه آخه اون که میخوای تودیگه نمی یاد

 برای دانلود آهنگ "دل من" از آریا جهان میرزایی روی عکس کلیک کنید
image name
دل من دست بردار
دیگه بسه انتظار
دیگه هی اسمشو , تو به یاد من نیار
اون دیگه نمی یاد عمرتو هدر نکن
دل من دل من منو دربدر نکن
دل من دیگه بسه آخه اون که میخوای تودیگه نمی یاد
باید بدونی که یه روزی دوباره اون اگه بیاد
اون وقت می بینی که اون دیگه حتی تو رونمی خواد
دل من اینجوری آخه تنها می مونی
 دل من غم تو واسه من خیلی تلخه
میدونم تنهایی ، آخه تنهایی سخته
دل من اگه ما عشقو از سر نگیریم
یه روزی من و تو هر دوتنها می میریم
دل من اون دیگه نمی یاد
بهتره عاشق بشی
باز دوباره من و تو

۴ نظر:

  1. دیگر نمی خواهم همجنسگرا باشم!

    پاسخحذف
  2. آهنگ خیلی عالی بود ، مرسی که حس ت رو -در قالب آهنگ- با ما به اشتراک میزاری

    سلیقه ت رو واقعا دوس دارم

    درجا نزن پسر ، دس از تلاش کشیدن اشتباهه ، بالاخره یک روزی تو هم همدم خواهی داشت

    فقط ادامه بده ، به زندگی ادامه بده ، مطمئنم یک روزی تو هم تنها نخواهی بود

    بغل + بوس

    پاسخحذف