به وبلاگ من خوش آمدید

آیا حالا حق دارم با قیچی موهای تو را ببرم؟



آهای با توام با توکه فکر می کنی تمام دنیا برای توست
چرا آنچه که من در رختخواب می خواهم انجام دهم تو را نگران می کند؟ آیاهمجنسگرایی را درمقابل کتاب مقدس خود می بینی؟
باید بگویم پس حریم خصوصی چه می شود. اگر من بخواهم به جهنم برم چه کسی را باید ببینم . باید بگویم اگر شطرنج بازی می کنی ، اگر موسیقی گوش می دهی اگر در خانه ات مجسمه داری اگر می رقصی اگرریشت را می تراشی اگر پوشش غیرمسلمانان را بر تن می کنی پس تو هم به جهنم خواهی رفت
آیا براین باوری که ما حرمت ازدواج را خراب کرده ایم؟واقعیت این است که  لری کینگ 8 بار ازدواج کرده. الیزابت تیلور خیلی بیشتر.آیا نرخ طلاق در کشورت را می دانی؟
آیا براین باوری که ازدواج همجنسگرایان مردم را تشویق به همجنسگرایی می کند؟من درعروسی های زیادی بوده ام پس چرا استرایت نشده ام؟
ازدواج همجنسگرایان تو را ناراحت می کند؟ به درک . مدل موی تو هم مرا ناراحت می کند .آیا حالا حق دارم با قیچی موهای تو را ببرم؟

۳ نظر:

  1. اکستریملی اگری!
    حرف حساب جواب نداره!
    @};-

    پاسخحذف
  2. خب خب خب .. پس کار و بار عروسیا سکه اس .. تو عروسی شبی چند می افته ؟!! :D

    پاسخحذف
  3. می دونی رفیق؟! خیلی نمی شه بهشون خرده گرفت. اکثر اینها هیچ درک درستی از قضیه ندارن و چون خودشون درگیر ماجرا نیستن (همجنسگرا نیستن) شناختی هم قاعدتا ازش ندارن. ایرانیها هم که ماشالا عادت دارن در مورد همه چی نظر بدن و تنها حرفی که در اینباره می تونن بزنن همون آموزه های دینی شونه. راه ساده تر واسه فکر نکردن و نظر دادن... :)

    پاسخحذف