به وبلاگ من خوش آمدید

کی مثل من، واسه تو ، قلبه شکستش میزنه

غیر از این داغ که در سینه سوزان دارم
چه گل از گلشن عشق تو به دامان دارم؟

این همه خاطر آشفته و مجموعه ی رنج
یادگاری ست کزان زلف پریشان دارم

به هواداریت ای پاک نسیم سحری
شور و آشفتگی گرد بیابان دارم

مگذر ای خاطره ی او ز کنارم مگذر
موج بی ساحل اشکم سر طوفان دارم

 
خار خشکم مزن ای برق به جانم آتش
که هنوز آرزوی بوسه ی باران دارم

غنچه آسا نشوم خیره به خورشید سحر
من که با عطر غمت سر به گریبان دارم

شمع سوزانم و روشن بود از آغازم
که من سوخته سامان چه به پایان دارم
شفیعی کدکنی

پ.ن
برای دانلود آهنگ بمون از محسن یگانه کلیک کنید
گوشیم دلیوری اس ام اس هامو نشون نمی ده ، از اینترنت جستجو کردم و کارایی که نوشته شده بودو انجام دادم و چندتا سورس پیدا کردم که کار نکردن ، آخرین سورس با بقیه فرق داشت با خودم گفتم که این با بقیه فرق داره ولی بازم امتحانش کردم و زد سیدیای گوشیمو از کار انداخت فکر کنم ویروسی بود!
خواستم آنتی ویروس دانلود کنم که هموشون واسه ios7 به بالا بودن گوشیم ios6 داره . خواستم آپدیت کنم حالا گوشی آپدیت نمیشه ، نمی دونم من بلد نیستم درست انجام ندادم یا واسه همون ویروسه هست
گوشیمو ریست کردم بعد همه چیز بیشتر بهم خورد. یعنی دیگه اشکم دراومده بود. برا من مهمه که بدونم اس ام اس هام می رسن یا نه ولی از گوسیم زیاد سردر نمی آرم همه راهکارای تو اینترنتم واسه گوشیای جدیده.اه!!!

نرم افزار رادیویاز را می خواستم تو گوشیم نصب کنم و واسه خودم رادیو بسازم که اپل آیدی نداشتم کلی تو اینترنت گشتم تا بتوونم خودم بسازم که نتوونستم آخر سر از یاس دانلود اپل آیدی خریدم و رادیوباز را دانلود کردم ولی سرعت کارکردش خیلی پایینه نمی دونم اشکال از گوشی منه یا برنامه است، حالم خیلی گرفته شد امروز

اکانت 4share ام هم کار نمی کنه. کلا با مشکلات تکنولوژیک! مواجه شدم و نمیدونم چیکار کنم. کلافه شدم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر