به وبلاگ من خوش آمدید

دوست داشتم دوقلو بودم!

اگه قضاوت نشم و متهم به غرب زدگی نشم! باید بگم سال نو میلادی را دوست دارم ، جشن نمی گیرم اما ته قلبم همیشه برای آغاز سال نو میلادی هیجان دارم
نوروز خیلی سنتی است برعکسش سال نو میلادی امروزی تره و همینطورنیمه شب بودن و بوسه ی وسط خیابون لحظه ی آغاز سال نو این جشنو رمانتیک میکنه
جمعیت بیشتری سال نو میلادی را جشن می گیرن و آتیش بازی باشکوه و جمعیت انبوه میادین شهر این جشن را هیجان انگیز می کنه
 پ.ن
شبکه فارسی وان دیگه پخش نمیشه و تعطیل شده
کلی سریال خوب ازش به یادگار دارم ، سریال هایی که اگه بازم پخش بشه بازم میبنم
سریال فریحا ، الیسا ، درآرزوی ازدواج ، حریم شکسته و البته برنامه چندشنبه با سینا
یه سریال جدید از جم پخش میشه به اسم اوکیا به نظر سریال خوبی می آد دوقسمتشو که دیدم خیلی خوب بود
راستش با دیدن این سریال اوکیا دلم خواست دوقلو بودم! به نظرم دوقلو بودن یه اتفاق بالیوودیه خیلی افسانه گونیه! البته دوقلوی غیرهمسان خواهر و برادر بهترین حالتشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر