به وبلاگ من خوش آمدید

and i love you

_ خوبی؟
+ آره شکایتی ندارم ، فکر کنم هرگز بهتر از این نبودم
_ خوبه ، خوشحالم
+ ممنون برای اینکه اومدی پیشم
_چطور با خودت فکر کردی که من اینجا نمی آم؟ یا که فراموشت می کنم؟
+ حق باتوئه ، من فقط همیشه تو را اینجا می بینم
_ واسه همینه که تو از همه چی خبر داری
+ اینقدر ناراحت نباش! همیشه چیزایی برای انجام دادن هست ، چیزاییی برای سرگرم شدن
_گاهی به همه ی چیزاییی که ما می توونستیم باهم انجامشون بدیم فکر میکنم
+ ول کن اینارو!!! تو بلاخره کسی را واسه خودت پیدا خواهی کرد
_ فکر نکنم کسی بتوونه مثل تو باشه
+ داری منو دست میندازی؟!!! ... البته که کسی نمی توونه مثل من باشه
_ با تو انگار یه گوله آتیش داشتم!
+ این روزا چیزای باورنکردنی ای می توونم انجام بدم!
_ می توونم تصور کنم. اینروزا بیشتر از همیشه دور وبرت را بهم می ریزی. دید میزنی! کلی دخترای جور واجور می بینی اینجا!
+ تو کی می خوای یه فرصت دیگه به خودت بدی تا باکسی باشی؟
_ آسون نیست
+ اما تو اگه بخوای هر کاری را می توونی انجام بدی
_ ولی اون واسه وقتی بود که تو هم بودی اما الان همه چیز بغرنج شده ، هیشکی کمک نمی کنه تا بهش فکر نکنم. هر روز می ام اینجا تا ببینمش. من یه احمقم! ... می دوونی که اونم هنوز دوستم داره و این هر چیزی را سخت تر می کنه
+ ببین بعضی چیزا خیلی خوبه که اتفاق می افتن. اگه اونم غرور تو را داشت و نمی خواست تو را ببینه یا که باهات حرف بزنه ...
_ اون واقعا حق داره که اینطور فکر کنه... من خیلی آسب دیدم
+هردوتون بهم آسیب رسوندین
_من آرزو داشتم که این اتفاق برای هردومون بود تا این "احساس کردن" متوقف می شد!
+گوش کن هیچ چیز ابدی نیست. اما من می خواستم همیشه با تو باشم و هرگز ترکت نکم
_ من فقط با این خوشحال میشم که بدونم روزی پیش هم برمیگردیم "من و تو"
+ البته شکی نیست
_این گلها را برای تو آوردم ، امیدوارم خوشت بیاد، نمیدونستم که چه چیز دیگه ای بخرم
+دوستت دارم عزیزم
_منم دوستت دارم
پ.ن
پیشنهاد میکنم فیلم کوتاه "and i love you" را ببینید ، منو که یه گریه انداخت
برای تماشای موزیک ویدیوی 6 days از mahmut orhan & colonel bagsho کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر