به وبلاگ من خوش آمدید

i am gay

چند روزی میشه که برای دو تا از همکلاسی های دوران دانشگاهم گرایش جنسیم را آشکارسازی کردم!
دیگه به سنی رسیدم که برام بیان خواسته هام و افکارم خیلی آسون تر از قبل شده البته هنوزم سخته ولی نه مثل ده سال پیش
وقتی گفتم همجنسگرام تنها واکنششون گفتن اِ اِ اِ اِ بود! و هیچ واکنش منفی نشون ندادن که هیچ کلی هم اطلاعات داشتن به هر حال پذیرش و آگاهی نسبت به گرایشات مختلف جنسی راهیست که همه ی دنیا دارن به سمتش می رن و ایران کشور مستثنایی نیست هرچند راه درازی باقیست
پ.ن
1 - پیشنهاد می کنم فیلم "برفراز دریا 2018 " را ببینید فیلم رمانتیک و کمدیست. تو سکانسی از فیلم من قشنگ داشتم گریه می کردم که یهو فضای فیلم تبدیل شد به کمدی!!! واقعا نویسنده و کارگردان و البته بازیگرش "اگنیگو دبز" اون سکانس را به یادماندنی خلق کرده بودن
2 - این روزا به دلایل کاری و غیره شدیدا استرس دارم طوری که دکتر برام کلونازپام تجویز کرده ولی خیلی کارساز نیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر