به وبلاگ من خوش آمدید

محاسبات پیچیده آمار همجنسگرایان!

تازگی ها میشینم محاسبات میکنم
دو دو تا چهارتا میکنم و میشمارم که بدونم ما چندتاییم!!!





با خودم حساب کردم اگه از 75 میلیون ایرانی فرض کنیم نصفش مذکر باشند...
با در نظر گرفتن ضریب اطمینان میشه فرض کنیم 35 میلیون مذکر داریم
حالا فرض کنیم که 30 % این جنس مذکر تو رنج سنی 15 تا 40 باشن
پس حدودا 10 میلیون مذکر داریم تو رنج سنی 15 تا 40
اگه فرض کنیم که از این ده میلیون مذکر ؛ 3% شون همجنسگرا باشن میشه در حدود 300 هزار نفر همجنسگرا
وای خدای من ما چقدر کمیم!!!





با یه محاسبه سرانگشتی  و با همان شیوه!متوجه شدم که می بایست در شعاع 100 متری محل زندگیم 3،2 نفر همجنسگرا زندگی کنند!


حس خوبی بعد از این محاسبه بهم دست داد.
 

۴ نظر:

  1. ولی با توجه به چیزایی که این روزا میبینم فک کنم نصف این جمعیت مذکر همجنسگرا باشن.. :دی

    پاسخحذف
  2. چندتا نقد به این تحلیلت وارده:
    1- زیر 15 و بالای 40 ساله ها رو آدم حساب نکردی(مخصوصا بالای چهل ساله ها)
    2- میزان همجنسگرایی در دنیا حدود 1% جمعیت هر جامعه ست نه 3%
    3- اگر هدف کلان برای محاسباتت داری، بایست افرادی رو که بعد از سن 30 سالگی به هر دلیل اعم از فشارهای محیطی یا نگرانی از آینده پیش رو تن به ازدواج با جنس مخالف میدن رو از این 1% کم کنی که با این حساب بنابر مشاهدات شخصی من بایست یک ضریب 0.1% برای اون 1%ی که گفتم درنظر بگیری.
    با این حساب حتی اگر توی یه کلانشهر زندگی کنی میزان همجنسگراهای واقعی در شعاع صد متریت به سمت صفر میل میکنه و قابل صرف نظر کردنه.
    و این دلیل تنهایی منه... :(
    (ضمنا نمیدونم قبلا بهت گفتم یا نه، ولی هدر وبلاگت فوق قشنگه!)

    پاسخحذف
  3. اره ما خیلی کمیم خیلی هامونم جریت نداریم هویتمون رو نشون بدیم اسم من تو فیسبوک kas grb هستش دوس داشتی ادم کن

    پاسخحذف
  4. مهم قلبه
    مهم خودتی
    وقتی که کسیو دوست داشته باشی میبینی دیگه کم و کسری نداری و انگار دنیارو بهت دادن
    تو خودت میتونی به اندازه ی تموم ادمهای جهان باشی

    پاسخحذف