به وبلاگ من خوش آمدید

دایی تروریست من

دیشب دایی تروریست من یه هویی بی هیچ مقدمه ای برگشت گفت اوباما گفته اگه بتوونم قانون همجنسگرایی را به تصویب برسونم رسالتمو انجام دادم
دایی تروریست من : تو آمریکا به دو تا مرد بچه هم می دن... خدا بدووووور!
حرصم گرفته بود
واسه چند لحظه هیچ صدایی نمی شنیدم
آخه یکی نیست بگه به تو چه
تو برو ریشتو شونه کن
بدبخت!!!
وقتی برگشتیم خونه یه خورده به مامانم درباره همجنسگراها توضیح دادم
برخوردش فقط سکوت بود
 ولی به همه حرفام گوش داد
خودم تعجب کرده بود
هم از واکنش مامانم
هم از پرویی خودم!!!

۶ نظر:

  1. منم با مامانم راجع ب همجنس گرایی صحبت کردم...
    ینی خودش کنجکاوووی کرد....
    بعد توضیحم...اول موبایلمو گرفت....دوم لب تاپ مو...سوم ارامشمو....قاطی کرد...
    الان اروم شده...ازین 3تا چیزی هم ک گرفته تازه پریشب لب تاب مو پس داده...!

    پاسخحذف
  2. من اگه جای مامانت بودم یه فصل همچین جانانه از جخالتت در می اومدم تا دیگه از این ....... ها نکنی :))

    پاسخحذف
  3. خوب هر کسی متفاوت هست. یکی با این موضوع کنار میاد یکی نه. اون اوایل که من به مامان و بابام گفتم واکنش خاصی نشون ندادن اما کم کم جنگ و دعوا شروع شد....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شجاعتت ستودنیست
      من شجاعت گفتنشو به مامانو بابا ندارم

      حذف
  4. :-<
    وضعیت فرهنگی جامعه در حد فاجعه س...

    پاسخحذف