به وبلاگ من خوش آمدید

اینو تو یادم دادی آدما عوض میشن

دوباره سلام 
یه مدتی نیاز داشتم که خودمو از گذشتم و به خصوص از این سه سال اخیر دور کنم برای همین به وبلاگم سر نمی زدم چون منو یاد گذشته میندازه
 تو مدتی که نبودم کلی کار انجام دادم تو محل کارم
 تا حدود زیادی از گذشته دل کندم و می خوام آینده ای نو بسازم
 .
 . 

کاش می فهمیدی برای این که تنهایم تو را نمیخواستم ؛ برعکس .... برای این که میخواستمت ؛ تنهایم ... و دیگه نمی خوام تنها باشم و در گذشته گیر کنم
 دیگه به نیمه ی گمشده اعتقادی ندارم اینا همش تو قصه هاست 
عکس هایت و خانه ات را از دلم و کامپیوترم پاک کردم 
تو قصد برگشت نداری و من دیگه امیدی ندارم

 
پ.ن این چند سطر آخر مخاطب خاص داشت 
جاده یه جا شروع میشه جاده یه جا تموم میشه 
برای دانلود آهنگ نپرس حالمو از ندیم کلیک کنید

۴ نظر:

  1. چقدر خوبه که آدم یه مخاطب خاص داشته باشه که واسش مطلب بنویسه
    :-<

    پاسخحذف
  2. jocker
    گاهی اوقات و نه همیشه, عشق از پشت کلمه ای خجالت زده و محتاط چشمک می زنه.

    پاسخحذف
  3. سلام
    فایل های صوتیت دانلود نمیشه
    بهم سر بزن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باید تو سایت 4shared عضو شده باشی تا بتوونی دانلود کنی

      حذف