به وبلاگ من خوش آمدید

تو آغوشت را به تک تک تنهایی هایم بدهکاری

تو آغوشت را به تک تک تنهایی هایم بدهکاری
تو گرمای تنت را در سرمای شبهای تاریک و برفی تا صبح به من بدهکاری
تو یک نیمکت چوبی کهنه در زیر باران پاییزی به من بدهکاری
تو بودن ات را در تمام شادی هایم و لبخندهایم و بلند بلند خندیدن هایم به من بدهکاری
تو نگاهت را ، نگاه های بی سبب ات را که با دوستت دارمی دلیلی شود برای دلتنگی ام به من بدهکاری
تو بوسه ای پر از هوس را بر لبان به اندوه نشسته ام که طعم خستگی و تنهایی می دهد بدهکاری
تو دیدگان شیطنت بار را ؛ در گوشی حرف زدن را ؛ پچ پچ های شبانه را ؛ بوی گس! طنت را به من بدهکاری
تو یک آشنا شدنت را با من به من بدهکاری
و سرنوشت به هم رسانیدن مسیر زندگیمان را به جفتمان بدهکار است.

پ.ن
 برای دانلود پیام صوتی کلیک کنید

۲ نظر:

  1. چقدر این نوشته قشنگه
    و چقدر تلخ

    از حرفات احساس کردم تنهایی
    عاشق کسی که هنوز نیومده بودن خیلی سخته
    امیدوارم زودتر بیاد

    پاسخحذف
  2. jocker
    مطمئن هستم حتی یک درصد از احساس ات رو هم نتونستی با این کلمات و در قالب این کلمات بیان کنی. کلماتی که تاب و تحمل چنین احساسی رو داشته باشند، نایاب هستند حتی زیر قلم برندگان نوبل ادبیات. کلمات تو کلماتی طغیان گر، برهنه، دوستانه و .... پیدا نمی کنم. ایراد از کلمات است. مثل روز برای من بر حسب تجربه روشن است که نیمه گم شده خودت رو پیدا می کنی. نیمه ای که شاید از تو تنها تر و منتظر تر و طغیان گر تر، بی تاب تر، رنگین کمانی تر وعاشق تر باشد.

    پاسخحذف