به وبلاگ من خوش آمدید

من اون جایی دلم قرصه که تو دستامو می گیری


image name

یه بوسه از سر عادت یه لبخند ترحم بار 
یه آغوش شکل تنهایی یه سایه از سر اجبار 
جز اینکه دل بسوزونی به من چی می دی از سهمم
نه می ری و نه می مونی دلیلش را نمی فهمم 
از اینکه هستی و نیستی گمم گیجم پریشونم 
کجایی شب خاموش گم ات کردم نمی دونم 
خودت غمگینی از حسی که این روزا به من داری 
پُر از تردیدی و خسته ولی در حال انکاری 
دلم می گیره از اینکه تو می خواهی و نمی توونی 
یه روزی عاشقم بودی و حالا نمی دونی 
یه بوسه از سر عادت یه لبخند ترحم بار 
یه آغوش شکل تنهایی یه سایه از سر اجبار 
من اون جایی دلم قرصه که تو دستامو می گیری 
تو اونجایی سبک می شی که از دستهای من می ری 
خودم می گم برو اما صدام از غصه می لرزه 
تمام گریه های من به لبخند تو می ارزه 
یه بوسه از سر عادت یه لبخند ترحم بار 
یه آغوش شکل تنهایی یه سایه از سر اجبار 
پ ن :
برای دانلود آهنگ یه بوسه روی عکس کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر