به وبلاگ من خوش آمدید

چون غباری به جا از کاروانم

نمی دانم آغوش چه مزه ای دارد ولی بی گمان امن ترین پناهگاه در هجمه ی نابودگر تنهایی است.
نمی دانم بوسه بر لب چه حسی دارد ولی بی شک سرشار است از حس دوست داشته شدن.
نمی دانم لمش تن لخت همجنس چه هیجانی دارد ولی قطعا هوسناک خواهد بود.
نمی دانم داشتن خانه ای کوچک اما مشترک ، داشتن تخت و رختی مشترک ، خوردن غذا در ظرف مشترک چه لذتی دارد ولی مطمئنا زیباترین شراکت خواهد بود.
نمی دانم در گرمای تن احاطه شدن ، درمیان بازوان عشق حبش شدن ، لبریز از بوسه بودن چه شکوهی دارد ولی طبیعتا باشکوه ترین هم آغوشی هاست.


برای دانلود آهنگ ساغر هستی از هایده کلیک کنید

۱ نظر:

  1. درود امیر جون,بدون مقدمه میگم خیلی خیلی خوشحالم از اینکه میبینم یه نفر تو ایران پیدا میشه که احساساتش شبیه منه و نگاهش به رابطه ی همجنسگرایی یه رابطه ی عاشقانه ی پاک هستش.وقتی این نوشتتو میخوندم بی اختیار اشک چشمم رو صفحی گوشیم ریخت چون منم مثل تو از لذت های عشق و عاشقی فقط دوری از معشوق رو تجربه کردم,منم عاشق یه پسری شدم که خیلی خوب بود ولی هیچکدوممون نتونستیم حرف دلمونو به هم بزنیم و اونم دیگه به احتمال زیاد الان منو فراموش کرده ولی من همیشه عاشقش میمونم.اون تنها مرد رویاهام بود ولی نمیدونم چرا رفت.درد دلتو میفهمم امیر جون چون خودم تجربه کردم.من خیلی این اهنگ خانوم هایده رو دوست دارم و اشکها با این اهنگ ریختم.نوشتهات خیلی زیبا هستن بازم اگه تونستی به نوشتنت ادامه بده.

    پاسخحذف