به وبلاگ من خوش آمدید

دلم شدیدا گرفته



حس این روزهایم مزه ی سردی دارد

مزه ی غذای مانده ای که پیازهایش درشت است ؛ نخودچی هایش نپخته که بجای گوشت کوکتل سرخ شده دارد.

پ.ن
آهنگ "بهشت"گوگوش را ببینید خیلی خوبه هرچند به شعرش ایرادایی می گیرن ولی به نظر من هیچ چیز ارزش کار گوگوش را پایین نمی یاره
ازش ممنونم واقعا ممنونم
خودم از دیدنش کمی دچار استرس شدم همیشه از قضاوت شدن می ترسیدم ومی ترسم اینکه بقیه با دیدن این موزیک چی خواهند گفت ...
کار گوگوش شجاعانه و ماندگار است. 
بعد از معافیت از سربازی بهترین اتفاقم تو این چند سال قبولی تو آزمون نظام مهندسی بود(با 50% قبول شدم ولی تو خونه مامانم کم مونده بود منو بکشه که اگه 90 یا 80% زده بودی پایه 1 قبول می شدی چون 50% زدی تو پایه 3 قبول شدی؛ حالا بیا اینو قانع کن!)

۳ نظر:

  1. ویدئو بهشت عالی بود. نمی‌دونم رادیو فردا گوش می‌دی یا نه، نظرهایی که مردم درباره‌ی ویدئو گوگوش داشتن وحشتناک بود. حتی حمایت شخصی مثه گوگوش هم نمی‌تونه نظر بقیه رو درباره‌ی ما عوض کنه. در عوض گوگوش، خیلی از طرفداراش رو از دست داد...

    پاسخحذف
  2. نمیونم تا کجای زندگی باید منتظر بشینیم تا یه روز که از خوب پا میشیم دیگه فک نکنیم به این که
    امروز باید چیکار کنم که کسی بویی نبره؟
    داداشم یه وقت نیاد تو اتاقم فزولی
    مامانم اگه باز پرسید دختر فلانی درسش فلان شده و بهمان ؛ نظرت چیه جوابشو چی بدم
    آبجیم عکس دختر همکاراشو باز نشونم بده و ازم نظر بخواد چی بگم
    ...

    نه ویدیوی گوگوش و نه هیچ چیز دیگه ای قدرت قبولوندن ما به جامعه رو نداره ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از قضاوت شدن می ترسم ولی تا الان واکنش بدی را از اطرافیانم برای آهنگ گوگوش ندیدم بر عکس واکنش مثبت هم دیدم
      آهنگ بهشت اونم با اون احساسی که گوگوش خونده فوق العاده است
      راه طولانی ای در پذیرش همجنسگرایی وجود داره ؛ راه خیلی خیلی طولانی ولی کار گوگوش شاهکاره حداقل حس خوبی را به خود همجنسگراها میتوونه بده

      حذف