به وبلاگ من خوش آمدید

دکتر گفت حرفاتو تو خودت نریز والا سرطان می گیری ها



می خواهم بگویم از هر چه گذشت از تمام دل تنگی هایم

دلم می خواهد بنویسم از گوشه گوشه ی قلب شکسته ام از دونه دونه هایم اشکهایم

می خواهم فریاد زنم از لحظه لحظه های خلا احساسم از تک تک آرزوهای محالم

احساس رها شدگی دارم که هبوط کرده ام در تنهاترین حس و غم انگیز ترین نقطه ی زندگی

دلم هوای باران کرده

می خواهم بی چتر ، بی دلواپسی ، خیس شوم از نم نم بارون

انگار شانه ای نخواهم یافت برای گریستن

انگار هرگز کسی نخواهم یافت برای همراهی و هم دلی

انگار دلی نخواهم یافت برای شنیدن داستان تلخ زندگانی ام

خود را آماده ساخته ام چمدانهای سفر گذر عمرم را بسته ام

من مسافر تنهایی هستم در قطار هستی . کابین من بی همراه است و چمدانهایم تنها ؛ تنهاییی ام را جای داده است.

غم انگیز ترین حس زمانی است که بدانی به پایان خواهی رسید بی آنکه کسی را بیابی برای گفتن تمام ناگفته هایت... برای حرف های ممنوعه...

دردناکترین حس زمانیست که سردت باشد در گرمای تابستان وبدانی هرگز گرمت نخواهد شد تا مرگ

حسودم برای حیات برای احساس زندگی

حس تلخی است وقتی حرام شده باشی

روزها خواهد گذشت . دیگران عاشق خواهند شد ازدواج خواهند کرد و من می مانم و مادرم

دیگران دعوا خواهند کرد قهر خواهند کرد و عشقشان نازشان را خواهند کشید و باز من خواهم ماند و مادرم

دیگران سفر خواهند کرد . سکس خواهند داشت و عشق خواهند ورزید و باز من خواهم ماند و مادرم

دلم ملتمسانه مرگ می خواهد

بی زارم از بودنم از خود خودم

راستش گاهی متنفرم از مادرم و از این تفکر تنفر هم متنفرم و جز گریه واکنشی ندارم

از خودم چندشم می شود وقتی که دوست دارم مادرم بمیرد تا بی هیچ  دغدغه ای بی هیچ وقفه ای خود را بمیرانم و من بمانم یک پارچه ی سفید
برای دانلود آهنگ ستایش از مرتضی پاشایی کلیک کنید

۲ نظر:

  1. می‌دونی وقتی فهمیدم عشقم داره ازدواج می‌کنه چی کار کردم؟ دست به خودکشی زدم. تو ماشین بی هوا دستگیره رو کشیدم و خواستم خودمو پرت کنم زیر یه ماشین دیگه. اما در قفل بود. برای یه لحظه تونستم مثه آدم فکر کنم: اگه من برم، اگه همه‌ی همجنسگراها برن، هیچی عوض نمی‌شه. درسته که مبارزه کردن من نمی‌تونه باعث شه اون دختر مال من شه، اما می‌تونه باعث شه که دو نفر دیگه که عشقشون تابوهه به هم برسن. اگه اینقدر نسبت به مرگ بی پروایی خودت رو تلف نکن. زندگیت رو بذار کف دستت و مبارزه کن. این جوری مرگ و زندگیت پربارترن...

    پاسخحذف
  2. خیلی ها هستن که تو دنیا تنهان مگه همه اونا خود کشی کردن که تو به فکر خودکشی هستی ؟
    یه مثال برات میزنم فکر کن که همجنس گرا نیستی و عاشق دختری میشی و با اون ازدواج میکنی و اون دختر بعد مدتی به خاطر سرطان می میره و تو به خاطر همون عشقت تا آخر عمرت تنها میشی .
    خیلی ها هستن که همسراشون بعد ازدواج فوت میکنند و اونا دیگه ازدواج نمیکنند و تنهایی زندگی میکنند تو هم فکر کن عشقت مرده و به اون وفاداری و تا آخر زندگیت تنهایی
    به مادرت هم فکر کن بعد خودکشی میدونی چه بلایی سر مادرت و خانواده ات میاد

    پاسخحذف