به وبلاگ من خوش آمدید

تقصیر توئه اشک تو چشمام دیوونه ی بی احساس


ته قلبت هنوز باید یه احساسی به من باشه


 
كمي زمان را به عقب برگردان  
واجازه بده قصه دوباره نوشته شود
مثل قبل از دور نگاه مان را تلاقي دهيم 
         نزديك هم شويم،عشق را كليد بزنيم
                                زير باران ما شويم
                             خيابان را عاشقانه قدم بزنيم
                            به كافه برويم،قهوه اي بنوشيم 
                بگذار بازهم واژه"دوستت دارم"تكرار شود
                                          وعشق كه به اوج رسيد
                                                  اين بار من می روم
                                                             تو آرام بشكن
                                                           تا بي حساب شويم
                                                            رفتن"طلب من است"
"                                                                   وتوبدهكار"ماندن
                                        حالا كمي تنهايي باطعم شكستن را تجربه كن؛
                                              بيا اين بارآخرقصه را من عوض مي كنم 

پ.ن
برای دانلود آهنگ یکی بود یکی نبود از مرتضی پاشایی کلیک کنید 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر