به وبلاگ من خوش آمدید

خودکشی مرگ قشنگی است


خودکشی فقط این نیست که رگت را با تیغ بزنی یا از یک ارتفاع ساختمانی خودت را پرت کنی پایین گاهی که همه بالا و پایین هایت را برای زندگی می پری اما هیچ چیز عوض نمی شود تیغ خود زندگی رگت را می زند و تو در گوشه ای آرام می گیری و هر چه در سرت داری یواش یواش جان می دهد،آرام آرام می میری حتی اگر نفس هایت به زنده ماندن محکومت کنند...

پ.ن
خودکشی مرگ قشنگیست که بدان دل بستم
دست کم هر دو سه شب سیر به فکرش هستم
گاه و بی گاه پر از پنجره های خطرم
به سرم می زند این بار حتما بپرم 
فکر نکنید خودکشی کردم!!! ؛ قصد دارم داستان بنویسم و دارم روش کار می کنم
تا حالا تو وبگردی هاتون شده به وبلاگی برسین که دیگه آپدیت نمیشه؟و آخرین پستش بوی خودکشی بده؟
کمی به فکرم می برن این وبلاگها و نتیجه ای که می گیرم اینکه شگفت انگیز ترین بخش آدما دلشونه نه مغزشون
یه روزی وبلاگ منم آخرین پست خواهد داشت ولی ترجیحم اینکه رنگ و بوی خداحافظی و خودکشی نداشته باشه
تنهایی من اونقدر بزرگه که تو دریا هم نمیشه غرقش کرد
همونطور که قبلا هم گفتم نوشته های این وبلاگ و آهنگ هاش مخاطب خاصی نداره

۲ نظر:

  1. وقت خودکشی گرگهاست ! جنگل بماند برای خرگوشهای زیبا :/

    پاسخحذف
  2. چرا از حرف هات غم میباره . زندگی فقط ازدواج نیست میتونی به چیز های ذیگه این دنیا دل ببندی پسر . امیدوارم هیچوقت دیگه فکر خودکشی به سرت نزنه .

    پاسخحذف