به وبلاگ من خوش آمدید

حافظمو هم می توونی پاک کنی؟

+ ببین من زن دارم ، بچه دارم ، تمومش کن
 من نمی خواستم عاشقم بشی من نمی خواستم فریبت بدم فکر نمی کردم تو اینقدر جدی بگیری همه چیزو ؛ این فقط یه سرگرمی بود
- زندگی من برات سرگرمی بود؟!
+ همه چیز تموم شد ؛ من دیگه زن دارم
- هی نگو زن دارم زن دارم ، خودم حلقه اتو تو دستت دارم می بینم
+ الهی من فدات بشم قربونت برم خوشگله ، این جوری نگاه نکن که من غصه می خورم ، آفرین پسر خوب ... ببین من آبرو دارم!
- نگران آبروت نباش ؛ من کاری نمی کنم ...
ولی دل من چی؟ اصلا یه لحظه به این فکر کردی؟ به من ؟ به دل من؟
+ اصلا آه آه گوه خوردم گوه خوردم خوب شد؟
- (خنده ی مسخره آمیز و پر غم)
+ می گی چی کار کنم؟- دارم به این فکر می کنم که اگه  دعوامون نشده بود یعنی الان به جای زنت با من ازدواج کرده بودی؟
+ فراموش کن همه چی را پاک کن ، تو دیگه ادامه نده تا بیشتر آسیب نبینی
- حافظمو هم می توونی پاک کنی؟
پ.ن 
این داستان ساختگیه
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر