به وبلاگ من خوش آمدید

عشقی آتشین

   Shelter

یه فیلم بی نظیر از یک عشق آتشین

من این فیلمو دوست دارم ... عشق توفیلمو باورتون نشه ... همش تو فیلماست ...  یه موقعی بود که باورم شده بود . باورم میشد ... یه موقعی بود آرزوی تجربه همچین لحظاتی رو داشتم


آرزو بر جوانان عیب نیست!

شوخی ... خنده ... سکوت ... دستی پر مهر و... و چند بوسه ... و آن گوشه یک عشق


 بی قراری برای عشق ... خیلی سخته ... من عاشق این سکانس این فیلمم ... دوست داشتم همه مردم دنیا این سکانسو ببینن تا بفهمند که همجنسگرا ها هم عاشق میشن ... آلان دیگه نه ... دوست دارم تا همه همجنسگراها ببینن تا باورشون شه که میتوونن عاشق شن ... ولی  ... هیچی ... انگار من خیلی تنهام ...

۱ نظر:

  1. منم مثل خودتم تنهای تنها،ولی صددرصداندازه ناراحتیامون فرق داره من دنبال ی عشق پایدار بقیه فقط سکس،من بدنبال تا ابد باهم بودن بقیه بدنبال یه لحظه روی تخت خواب ازهمشون متنفرم بخدا این همجنسگرایی نیست،نیست به همه چیز قسم نیست.

    پاسخحذف