به وبلاگ من خوش آمدید

آسمونو بی تو خط خطی کردم ... چه جوری می توونی اینقده بد شی

 در 25 سالگی اونقدر معروف است که میتوان اسمش رو در صدر لیست پرطرفدارترین خوانندگان پاپ دید


 آهنگ سکوت از محسن یگانه
با شعری بی نظیر... هم آهنگساز ... هم ترانه سرا ... هم تنظیم از خودشه ... ایول

"روزهای سخت نبودن با تو
خلا امید رو تجربه کردم
داغ دلم که بی تو تازه می شد
همنفسم شد سایه سردم
تو رو می دیدم از اونور ابرها
که میخای سریع از من رد شی
آسمونو بی تو خط خطی کردم
چه جوری می تونی اینقده بد شی
سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه
نمیخام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه
روزهای سخت نبودن با تو
دور نبودنت رو خط کشیدم
تازه می فهمم اشتباهم این بود
چهره عشقم رو غلط کشیدم
عشق تو دار و ندار دلم بود
تو زدی دار و ندارم رو بردی
بیا سکوتت رو بشکن و برگرد
که هنوزم تو دل من نمردی
سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نزار این فاصله بیشتر از این شه
نمیخام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه"
 

سکوت دنیایی از ناگفته ها است که گفتنش آتش و نگفتنش غم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر