به وبلاگ من خوش آمدید

گروه خونی من ...

امروز رفتنه بودم آزمایش خون بدم واسه تعیین گروه خونی ...
o - ...

حتی تو گروه خونی م هم خاصم 
کسی که گروه خونی " o - " داره می تونه به همه خون بده وای فقط و فقط از " o - " می توونه خون بگیره

  •  اين افراد داراي سيستم ايمني حساس هستند كه نسبت به هر عامل خارجي از خود واكنش نشان مي دهد و افرادي قوي و توانا و مقاوم هستند.
  •  سطح اسيد معده در اين افراد بالاست . به همين علت اغلب افراد مبتلا به زخم هاي معده داراي اين گروه خوني ميباشند . معده اسيدي اين افراد به غذاهاي گروه شير و گندم و نشاسته و نان چندان علاقه مند نيست .
  • اين افراد همچنين در ابتلا به كوليت و بيماري كرون استعداد خاصي از خود نشان مي دهند . ظاهرا روغن ماهي در معالجه التهابي از اين دست مي تواند به ياري شان بيايد .
  •   تحمل گلوتن( اسيد آمينه موجود در آرد گندم ) براي شما سخت مي باشد زيرا گلوتن يا پروتئين چسباننده اي كه در گندمك وجود دارد منجر به تحريك روده باريك مي شود . همچنين موجب توليد بيشتر انسولين و اختلال در عملكرد كربوهيدرات ها مي شود . 
  • گروه O قادر به انجام تمرينات سخت بدني و بهره برداري از پروتئين هاي حيواني و قطع منابع كربوهيدراتي مانند بسياري از غلات هستند . به همين جهت بدن اكثر اين افراد همواره در حالت كتوزيس خفيف بوده و اسيدي مي باشد . تجربه نشان مي دهد كمي اسيدي بودن مي تواند اين افراد را سرحال تر نمايد . در چنين حالتي مواد كنوني حاصل از سوخت و ساز پروتئين ها و قند ها جاي قند را در تركيب خون گرفته و مسئول تنظيم فرايندهاي حياتي بدن مي شوند . 
  •  حاصل وجودكتون و كالري مصرفي پايين و سوخت و ساز بالاي چربي ها و فعاليت بدني زياد موجب شده است كه افراد اين گروه خوني اندامي لاغر داشته باشند . 
  • خون اين افراد رقيق است و دير تر منعقد مي شود .
  •  ورزش بهترين راه تخليه فشارهاي عصبي در اين گروه است . 
  • قدرت ، تحمل ، صبر ، اعتماد به نفس ، شجاعت ، و مثبت نگري
  • هميين خصوصيات از شما يك رهبر توان مند و ريسك كننده و متهور مي سازد . 
  • بی پروا،با اراده،مغرور،بخشنده،اجتماعی،با انرژی،برونگرا،رک وصریح،واقع گرا،نمایشی،عمومی،مثبت،مستقل،ریسک پذیر،نا فرمان،بی اعتبار،لجوج وخودمحور. به آسانی دوست می شوندوبا جریانات همراه شده وبه فرصت ها چنگ می زنند.برای شروع یک پروژه یا شکاریک ایده ونظر صریح هستند.درفعالیت های سازمان یافته خوب عمل می کنند.دربعضی موارد چندان دقیق نیستندواحساسات زیاد و قوی از خود نشان می دهند.ممکن است به سرعت مخالفت عمیق خود را با یک نظر بیان کننداما معمولا این مخالفت پایدار نیست.کارگشایانی سنتی،محرک وکمی لاف زن هستند.
    احساسات خود را خیلی نشان می دهنداما در برخورد با دیگر گروهای خونی این بیان اظهارات متغیر است.نوعی ظرافت ذاتی وفطری دارند.شخصیت های اجتماعی وپر زرق و برق هستندمیتوانند در حوادث و بحران ها سازگاری خوبی داشته باشند.لغات و کلمات به آسانی به سراغ آنها می آیند.خجالتی نیستندورک وصریح احساسات درونیشان را فاش می کنند.جاه طلب اند اما گاهی با جزییات سرگرم می شوند.علاقمند به حفظ روابط هستند وخودشان در این زمینه تلاش می کنند. 
  • صادق، خوشبین و پر انرژی هستند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. برای رسیدن به هدف قدرت و تحمل خوبی دارند. اگر در میانه راه به بیهوده بودن کاری که در حال انجامش هستند پی ببرند، خیلی راحت آنرا رها می کنند. درباره ی گذشته مثبت اندیشند، لذا چندان افسوس گذشته را نمی خورند.به مسائل مادی اهمیت می دهند. آرام و باثباتند و در برابر صداقت بسیار حساسند. رک و صریح نظراتشان را بیان می کنند. می توانند از جزئیات براحتی صرفه نظر کنند. غالباً از رهبری کردن خوششان می آید و معمولاً از قدرت تمرکز خوبی برخوردارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر