به وبلاگ من خوش آمدید

بازم دلم گرفت و گریه کردم

آهنگ احساسی و قشنگ از محسن یگانه
این آهنگ قدیمیه
اولین باری که شنیدمش ... گریم گرفت ... ولی ...
ولی الان بعد مدت ها دوباره این اهنگو شنیدم و گریه ام نگرفت
نمیدونم چرا ...
شاید واسه اینکه احساسم دریده شده
آره واسه همینه ...
به خودم میگم که " تو یه احمقی"
آره یه احمق بودم که بقیه همجنسگرا ها رو با خودم همسنگر میدونستم
از وقتی شناختمشون ...
از وقتی اکثریتشونو شناختم ... احساس قشنگمو از دست دادم ... کاش هیچوقت تو فیسبوک عضو نشده بودم
 ... که اون حس تنهایی قشنگتر بود

بازم دلم گرفت و گریه کردم 
دارن به گریه هام می خندن
بازم صدای گریه مو شنیدن 
دارن به گریه هام می خندن
دوباره یه گوشه می شینم و واسه دلم می خونم
هنوز تو حسرت یه همزبونم
ولی نمیشه خوب اینو می دونم
دوباره نمی خوام چشای خیسم و کسی ببینه
یه عمره حال و روز من همینه 
کسی به پای گریه هام نمیشینه
بازم دوباره دلم گرفته
دوباره شعرام بوی غم گرفته
کسی نفهمید که دردم چی بوده
دلیل یک عمر ماتمم چی بوده




۱ نظر:

  1. سلام وبلاگ پر احساسی داری، چه کلبه تنهایی قشنگیه...

    پاسخحذف